Eğlen Öğren Beslen

Eğlen Öğren Sağlıklı Beslen” isimli projemiz ile Özel Park Yakamoz Anaokulu’na araştırma ekibimizle bir etkinlik düzenlemiş olup; bu etkinlik sırasında yaşları 3 ile 6 yaş arasında değişen anaokulu çocuklarına sağlıklı beslenmenin önemini anlatan oyunlu, piyesli bir eğitim verilmiştir. Projenin yürütüldüğü okul projemizin hedef kitlesi olan 3-6 yaş arası okul öncesi dönem çocukların eğitim aldığı Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı bir okul olup, erken dönem çocukların sağlıklı beslenme alışkanlığı kazandırılması, meyve ve sebzelerin faydalarının tanıtılması, fastfood tarzı yiyeceklerin zararlarının anlatılarak erken dönem sağlıklı beslenme bilincinin oluşacağı yaş gurubuna eğitim vermektedir. Proje fikri lisans eğitimine devam etmekte olan öğrencilerimizin öğrendikleri bilgileri yaşça kendilerinden küçük kardeşlerine aktarma ve birlikte eğlenceli vakit geçirme isteklerinden yola çıkarak ortaya konmuştur. Proje uygulama sürecinde yapılan tüm çalışmalar okul idaresi ile birlikte koordinasyon halinde sürdürülmüştür. Proje kapsamında temin edilen materyaller yeniden kullanılabilir olup bu durum projenin sürdürülebilirliği artırmaktadır. Projenin sonlandırılması ile beraber tüm materyaller diğer öğrencilerin kullanımına olanak sağlaması amacıyla okul idaresine teslim edilmiştir.

 


We conducted research for Private Park Yakamoz Kindergarten with our project titled “Have Fun, Learn, Eat Healthy”.
We organized an event with our team; Ages can range from 3 to 6 years old during this event
Kindergarten children were given an education with games and plays explaining the content of healthy nutrition.
The school where the project is carried out is the target audience of our project: preschoolers between the ages of 3-6.
It is a school affiliated with the Ministry of National Education where children receive education, and it is a school for early childhood children.
gaining healthy eating habits, introducing the benefits of fruits and vegetables, fruit, fast food
Age at which early healthy nutrition awareness will be formed by explaining the harms of eating style
provides training to the group. Realization of the project idea by those who are continuing their undergraduate education
transfer the information they have learned to their younger siblings and have fun together
It was determined based on spending demands. All activities carried out during the project implementation process
The operations were carried out in coordination with the school administration. Supply within the scope of the project
The materials obtained are reusable and their sustainability is increased.
It allows all materials to be used in other areas of use upon completion of the project.
It was handed over to the school administration for the purpose of providing